Zápočtový týden oficiální termín pro odevzdání projektu.
V projektu budeme kontrolovat:
- OOP a čistotu kódu.
- Kamera a zapojení do projektu (pohyb ve scéně).
- Použití více shaderu (Phong, Blinn, konstantní, SkyBox, terén atd.).
- Textury (minimálně 2D textura a CubeMapa).
- Import modelů (minimálně Assimp nebo OBJ loader).
- Použití více světel (minimálně bodové, směrové a reflektor).
- Skybox (můžete navíc přidat i Skydom).
- Terén a jeho generování.
- Pohyb po křivce.
- Identifikace objektů formou nějakého typu hry (střílení, sbírání atd.).
Volitelné části (normálové mapa, výpočet vrženého stínu atd.).
Podmínky pro udělení zápočtu:
- splnění většiny probraných částí na cvičení
- znalost a orientace v zápočtovém programu (jak prakticky tak i teoreticky).