Lesson 14

Zápočtový týden oficiální termín pro odevzdání projektu.

V projektu budeme kontrolovat:

  1.  OOP a čistotu kódu.
  2.  Kamera a zapojení do projektu (pohyb ve scéně).
  3.  Použití více shaderu (Phong, Blinn, konstantní, SkyBox, terén atd.).
  4.  Textury (minimálně 2D textura a CubeMapa).
  5.  Import modelů (minimálně Assimp nebo OBJ loader).
  6.  Použití více světel (minimálně bodové, směrové a reflektor).
  7.  Skybox (můžete navíc přidat i Skydom).
  8.  Terén a jeho generování.
  9.  Pohyb po křivce.
  10.  Identifikace objektů formou nějakého typu hry (střílení, sbírání atd.).

Volitelné části (normálové mapa, výpočet vrženého stínu atd.).

Podmínky pro udělení zápočtu:

  • splnění většiny probraných částí na cvičení
  • znalost a orientace v zápočtovém programu (jak prakticky tak i teoreticky).