Programming language I

Stránky přednášejícího:

http://www.kozusznik.com/prednasky/all/prednasky-pj1

Bodové hodnocení:

domácí úkoly, aktivita na cvičení 0-10 bodů
1. zápočtový test (polovina semestru) 0-5 bodů
2. zápočtový test (zápočtový týden) 5-10 bodů
Semestrální projekt (zápočtový týden) 10-20 bodů

Semestrální projekt:

Vybrat si můžete vlastní zadání nebo se můžete inspirovat hrami z 8-bitových počítačích z kraje osmdesátých let. Zadání vždy předem zkonzultujte s cvičícím a po schválení na něm průběžně pracujte a konzultujte jej průběžně na cvičení.

Hodnocení semestrálního projektu:

U semestrálního projektu se bude hodnotit funkčnost, obtížnost, rozložení do tříd apod. V projektu je možné využít znalosti z předmětu softwarové inženýrství a vhodně použít prezentované návrhové vzory. Všimněte si, jak je postavený projekt malovátka, se kterým jsme si postupně hráli na hodinách (kolik měl na konci tříd?). Drobné kosmetické nebo technické nedostatky u projektu nevadí.

Ukázkové příklady zadání:

1942
3D Monster Maze
Archon
Aztec Challenge
Big Dug
Bombjack
Bomberman(1983)
Boulder dash
Breakout
Caverns of Mars
Chuckie Egg
Coin Apocalypse
Crushing Reality
Defender
Donkey Kong
Flight simulator
Galaga
Gravityhook
Jet Set Willy
Jumpman
Lemmings
Lode Runner
Manic Miner
Miner 2049er
Pacxon
Ratmaze
Space Invaders
Star Riders
The Ruins of Machi Itcza
Tron